اس ام اس سیتی

اس ام اس سیتی

همه نوع اس ام اس

عر عر عر

    به من میگن خر

    یه عمره که خر هستم

       همیشه باربر هستم

       خری که میگن من هستم

   گوشی موبایل به دستم

    درحال خوندن هستم

 

بد جوری تو دلم نشستی.....پاشو درست بشین

 

 

اگر فکر میکنی خیلی تنهایی.....اگر فکر میکنی کسی دوستت نداره.....اگر فکر میکنی کسی به یادت نیست

خیلی بیجا میکنی:مگه ما اینجا هویجیم؟

 

 

اگر روزی فروختمت بدون من آدم فروش نیستم،گوسفند فروشم

 

 

 

سرتو بزار رو شونه هام خوابت بگیره

    جاخالی میدم بخوری زمین حالت بگیره

 

 

اگر یه روز رفتی از پیشم بی خبر

    .

       .

    .

    .

    .

      .

     قربون دستت سوغاتی یادت نره

 

 

 

همینا بود دیگه نظر یادتون نره بای باااای

   

   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مدیر وبلاگ:ساندرا دستیار:شروین ׀ تاریخ: یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , xn--mgbaam6bca5ls4cba.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com